Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP
Xena Warrior Princess
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
PBM wkrótce rusza.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Gry xenowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zico
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 4169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:39, 02 Lut 2008    Temat postu: PBM wkrótce rusza.

Przeklejam swój post z listy xenowej:
Cytat:
Hej,
Pewnie juz niektorzy wiedza, ze dzieki komorce i karcie orange free
jestem znowu w necie. Cienki to net, ale zawsze. Czas zatem ruszac z
naszym PBMem. Smile
Wlasnie zalozylem liste mailingowa na niego. Zalozylem ja na google.
Jest tam sporo ciekawych opcji. Oprocz zwyklego postowania mozna tam
umieszczac swoje pliki (mamy na to 100 mega) i otwierać wlasne
stronki. Fajnym pomyslem byloby, gdyby kazdy gracz otworzyl taka
stronke, w ktorej opisalby i zilustrowal swoja postac, a pozniej
ewentualnie uzupelnial o nowe fakty i przemyslenia. Ale to tylko
sugestia.
A zatem wszyscy chetni do udzialu w PBMie powinni teraz odwiedzic strone:
[link widoczny dla zalogowanych]
i za pomoca odnosnika "Wystap o czlonkowstwo grupy", zglosic swoj
akces na liste.
Najlepiej byloby, gdyby kazdy zalozyl sobie, na poczet PBMa, konto
pocztowe na gmailu, ustawil sobie kodowanie na UTF 8 i nie kojarzyl go
ze swoim programem pocztowym na kompie, obslugujac go przez net. Wtedy
moglby uzywac polskich znakow bez ryzyka. Ale nie bede tego wymagal.
Robcie jak Wam wygodnie. Mozecie tez pisac bez polskich znakow. Ale
posty wykrzaczone, nieczytelne i z bykami bede usuwal.
Czekam na zgloszenia do wieczora, nastepnej niedzieli, tj. 10 lutego.
Tego dnia ruszamy z PBMem. Naturalnie jezeli beda chetni.
Przedstawie wtedy wszelkie reguly, oraz statystyki i bedziecie mogli
zaczac tworzenie swoich postaci. Gdy te beda gotowe, zapodam pierwsza
ture PBMa. Mam juz tez gotowe intro przygody. Tutaj jednak nie bede
niczego podawal. Kto chce dowiedziec sie szczegolow niech sie zapisze
na liste. Sam fakt zapisania sie, do niczego nie zobowiazuje i jezeli
komus cos sie nie spodoba, bedzie mogl zrezygnowac.
Takze jutro bede udzielal ewentualnych wyjasnien na chacie. Zapraszam
tez na swoj PBMowy e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz powiem tylko, ze podstawa PBMa bedzie swiat XWP z okresu "10 zim
temu". Beda oczywiste nawiazania, ale nie bedzie powtornego
przerabiania ani poprawiania serialu.
Chce aby zabawa miala charakter turowy. W kazda niedziele wieczorem
zapodam kolejna ture. Czasem bedzie to tylko przedluzenie poprzedniej
tury, czasem bedzie nowe intro, czasem nowe zadania. Za udzial w turze
beda premie, ale jezeli ktos nic nie napisze, to tez go nie wywale.
Uznam, ze jego postac snula sie za reszta, nic nie robiac.
Na liscie utworze kilka watkow, potrzebnych do wlasciwego
funkcjonowania zabawy i bede wymagal trzymania sie ich i nie wysylania
postow od sasa do lasa. Smile Zreszta na razie wlaczylem moderacje
wszystkich postow, wiec nie ukaze sie nic, co nie przejdzie najpierw
przez moje rece. Pozniej mozna bedzie ewentualnie z tego zrezygnowac,
ale na razie nie chce miec balaganu.
Chce aby to bylo swobodne, wspolne snucie pewnej przygody, wiec
kostkologie i tym podobne sprawy, ogranicze do niezbednego minimum w
kwestiach spornych i pozostawiam sobie.
Ze mna, jako MG, bedzie mozna kontaktowac sie poufnie zawsze na
powyzszy e-mail i numer GG, ktory jeszcze podam. A w sprawach
dopuszczonych do wiadomosci ogolu, przez odpowiedni watek na liscie.
Tak wiec, zapraszam do udzialu w zabawie. Zapiszcie sie na liste i
czekajcie. W nastepna niedziele dostaniecie wszelkie wskazowki.

Zico

Oczywiście wszystkich forumowiczów również zapraszam do udziału w zabawie. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Gry xenowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin