Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP
Xena Warrior Princess
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gry - zapowiedzi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Luźne pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xenka
Olimpian God



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 1509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:30, 29 Kwi 2009    Temat postu: Gry - zapowiedzi

Jest temat o grach, ale w nich głównie recenzje i wrażenia z gier, które już wyszły, a przydałby się topic o zapowiedziach, nowinkach i domysłach na temat pozycji, które dopiero mają pojawić się na rynku.

Zaczynam więc od The Sims 3:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ale najpierw słów parę o Sims 2
Ostatnio wróciłam do Simsów... Pościągałam prawie wszystkie dodatki i... znudziłam się
Zauważyłam, że żeby dobrze bawić się w Simsach, trzeba mieć pomysł na rodzinę, na bio postaci (jednej lub kilku), bez tego ani rusz... A dowodem na to jest fakt, że jak gram bez pomysłu, bez psychicznego wczucia się w postać, bez dopowiadania sobie historii w głowie - większość czasu gram na trybie prędkości 2 albo 3...
Poza tym nie powiem, wkurwiłam się. Kupiłam nowego kompa - dwurdzeniowy procesor 2.5GHz, 2GB ram i... Simsy potrafią się przyciąć! A zalecane to 512mb ramu... Podobno taki sam problem jest z Gothic III - ktoś za granicą odpalił na procu 3.7GHz, na 6GB ramu i... cięło mu...
Podobno Sims 3 mają być lepiej zoptymalizowane i odpalać również na kompach mających parę lat, no to zobaczymy... Przeraża mnie fakt, że nie będzie osobnych parceli i całe miasto będzie jedną wielką parcelą. Ciekawe który komp to pociągnie... Z drugiej strony jestem jednak pełna optymizmu, bo w Czterech porach roku udało im się zrobić to jakoś tak fajnie, że deszcz czy grad nie ciął mi się nawet na starym kompie. Więc kto wie, może i tu się przyłożą i nie będzie wymagań milion gb ramu i procesor podłączony do rakiety
Do pełnej kolekcji dodatków do Sims 2 (tych głównych, Szyki i elegancje, Młodzieżowe style i inne takie mam bodajże trzy dodatki, albo cztery...) pozostał mi Czas wolny i Nocne życie.
Nocnego życia nie mam zamiaru ściągać, bo mnie nie ciekawi latanie po całonocnych imprezach i lizanie się z podejrzanymi facetami pod latarnią Co do Czasu wolnego to muszę pomyśleć... Na Własnym biznesie się rozczarowałam, na Podróżach też trochę... Nie ma to jak Na studiach i Zwierzaki, mimo wszystko...

No dobra, to tyle w kwestii ględzenia o Sims 2, a Sims 3... Nie powala grafiką. Nie mówię tu już nawet o tym, że grafika to podrasowane Sims 2, ale po prostu mi się nie podoba. Ludziki są... mało przyjazne po prostu.
Z drugiej strony - co nowego można jeszcze dodać do Simsów? Pewnie, można do usranej śmierci urealniać grę i np. w Sims 5 będzie można określać ilość rzęs na sztuki i będzie opcja "Myj sedes: szczotką/szmatką/gąbką/mężem ".
Podoba mi się za to, że w końcu mogę szczegółowo określić sylwetkę Sima - nie tylko chudy/gruby, ale również masa opcji pomiędzy. Do ilości tłuszczyku ma być specjalny suwak, więc możemy zrobić Sima lekko przy kości lub monstrualnie grubego Smile
Nie wiem jak zadziała określanie charakteru na zasadzie wybierania pięciu cech spomiędzy ponad stu (podobno); brzmi ciekawie, ale w praktyce może wyjść bubel i tyle...
Brakuje mi jakiejś kategorii wiekowej między dorosłym a starym... Niby urealniają, a mam Sima ok. trzydziestoletniego i potem od razu ok. siedziemdziesięcio Brak mi czegoś pośrodku... Taki Sims koło 40/50 lat...
Pojawiła się opcja jechania z Simem do pracy, ucieszyłam się, bo zawsze mi tego brakowało i... No, nie cieszcie się, można "podjechać" z Simem do pracy, ale musimy czekać przed zakładem, nie ma możliwości kierowania postacią w pracy. No i gdzie to urealnienie, do cholery? Wolałabym właśnie tutaj więcej realności, a nie to, że będę mogła dobrać skarpetki albo rajstopy do butów (możliwość zachwalana na każdym kroku przez producenta...).
Ma być kilka fajnych zawodów nowych, m.in astronauta. Choć oczywiście polska wersja będzie tak okrojona, że połowy z zapowiadanych opcji nie będziemy mieli. W Sims 2 jest to samo... W amerykańskiej wersji kobieta jedzie urodzin do szpitala, u nas jej bocian przynosi...
Mam nadzieję, że w Sims 3 nauczą się jakoś łączyć dodatki, a nie że wyjdzie pierdyliard dodatków wprowadzających cztery meble w dziesięciu kolorach, jedną dodatkową opcję i tyle...
Ciekawe, czy w końcu będzie opcja Powąchaj kwiatki na którą jak dotąd nikt nie wpadł z twórców Albo wpadli, tylko w polskiej wersji nie ma, eh... Jak będę ściągać Sims 3 (albo i kupować, kto wie ), to chyba wersję amerykańską, a nie polską... Bo po prostu Polska jak zwykle na odwal się robi i tyle. Aż przykro...

Po więcej informacji zapraszam na stronę Sims 3 -> [link widoczny dla zalogowanych]
Link jest do wersji polskiej, o dziwo... W dzisiejszych czasach tak się zamerykanizowaliśmy, że nawet strona Wiedźmina na konsolę jest po angielsku... Rolling Eyes
Na stronce dość dużo filmików z gameplay`em i komentarzami twórców, warto oglądnąć.

Kilka screenów:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Xenka dnia Śro 20:42, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:43, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Tydzien grania i mi sie znudzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:24, 29 Kwi 2009    Temat postu:

to czy gra bedzie szybko chodzic zalezy od karty grafiki i JEJ ilosci ramu. Bo to ona przetwarz obraz a nie glowne komponenty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xenka
Olimpian God



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 1509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:27, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Kartę grafiki muszę zmienić, ale i tak aktualnie mam 384mb ramu na karcie, a w wymaganiach jest 64mb, więc bez przesady
No, odpalam na full detalach graficznych, ale mimo wszystko...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KD10
Furia



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazury
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:15, 07 Lip 2009    Temat postu:

Soulcalibur IV
Z Wikipedii

Soulcalibur IV
Producent Namco Bandai
Wydawca Namco Bandai
Ubisoft (w Europie)

Data wydania

Stany Zjednoczone 29 lipca 2008
Japonia 31 lipca 2008
Australia 31 lipca 2008
Europa 31 lipca 2008
Wielka Brytania 1 sierpnia 2008
Nowa Zelandia 1 sierpnia 2008
Gatunek akcja
Tryb gry Single player, Multiplayer
Platforma Xbox 360, PlayStation 3
Nośniki

Blu-ray, DVD-DL
Kontrolery SIXAXIS, DualShock 3, kontroler Xbox 360

Soulcalibur IV jest to piąta część serii gier konsolowych wydawanych przez firmę Namco Bandai należących do gatunku bijatyk. Została wydana na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 29 lipca 2008 w Ameryce Północnej, 31 lipca 2008 w Japonii, Europie i Australii, natomiast 1 sierpnia 2008 w Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii.


* 1 Rozgrywka
o 1.1 Tryby gry
o 1.2 Rozgrywka Online
o 1.3 Używanie Mocy
o 1.4 Soul Gauge i Critical Finish
* 2 Postacie
o 2.1 Postacie powracające
o 2.2 Nowe postacie
o 2.3 Postacie występujące gościnnie





W grze są cztery podstawowe tryby z serii, czyli Story, Museum, Arcade i Trening. Nową możliwością jest zagranie Tower of Lost Souls (z pol. Wieża Zagubionych Dusz), który polega na przechodzeniu przez gracza kolejnych pięter wieży i mierzenie się z kolejnymi (czasem kilkoma na jednym piętrze) przeciwnikami. Po zwycięstwie dostaje się dostęp do kolejnego piętra, a także nowe przedmioty, które można odblokować za szczególne osiągnięcia.

Rozgrywka Online

Po raz pierwszy w serii, twórcy zaoferowali graczom możliwość zmierzenia się z innymi za pośrednictwem internetu. W walkach z żywymi przeciwnikami można grać Standard VS, czyli normalny pojedynek, a także Special VS, czyli walkę, w której wykorzystywane są specjalne zdolności broni i bonusy, które daje ona postaciom stworzonym przez graczy za pomocą edytora. W obu trybach jednak można korzystać ze stworzonych przez siebie postaci.

Używanie Mocy

Postacie zaczerpnięte z Gwiezdnych Wojen posługują się Mocą. Yoda dzięki niej potrafi wyskakiwać na duże wysokości i atakować serią ciosów w powietrzu. The Apprentice może korzystać z błyskawic i innych umiejętności Ciemnej Strony. Darth Vader wykorzystuje pchnięcie mocą (z ang. Force Push) i inne podobne techniki opierające się na Mocy. Korzystanie z tych umiejętności wykorzystuje specjalny pasek Mocy (z ang. Force Meter), który (kiedy nie jest używany) sam się regeneruje. Jeśli zostanie wyczerpany do końca gracz traci chwilowo kontrolę nad postacią. W przypadku Yody i The Apprentice'a objawia się to oznakami zmęczenia, natomiast u Dartha Vadera wadliwym działaniem jego zbroi.

Soul Gauge i Critical Finish

Soulcalibur IV oferuje graczom całkiem nowy system krytycznych wykończeń walki (z ang. Critical Finish). Obok paska życia postaci znajduje się kamień eprezentujący tzw. "Soul Gauge". Zmienia on kolor kiedy gracz blokuje ataki przeciwnika. Kamień zmienia się natychmiast z niebieskiego w zielony, a po pewnym czasie w czerwony i zaczyna świecić. Soul Gauge postaci zregeneruje się jeśli gracz zacznia trafiać przeciwnika (niezależnie czy ten się blokuje). Kiedy gracz wyczerpie Soul Gauge przeciwnika będzie miał krótką szansę na zadanie krytycznego ciosu, który natychmiast zakończy walkę na jego korzyść. Można to osiągnąć tylko przez chwilę po zniszczeniu pancerza lub przełamaniu bloku przeciwnika. Wokół postaci, która wytraciła swój Soul Gauge pojawią się czerwone błyskawice, wtedy należy wcisnąć cztery przyciski na górze pada, aby zastosować Critical Finish. Każda postać ma swój, niepowtarzalny ruch kończący pojedynek, przedstawiony w formie animacji.

Postacie

W grze gościnnie występują postacie ze świata Gwiezdnych Wojen. W wersji, która ukazałą się na Xboxa 360 są to Yoda i The Apprentice (Starkiller z gry The Force Unleashed), natomiast w wersji na Playstation 3 zamiast Yody widzimy Dartha Vadera. W grze bronią wszystkich tych postaci jest oczywiście miecz świetlny. 23 października 2008 Yoda i Vader stali się dostępni do ściągnięcia na platformach, na których wcześniej nie byli dostępni. Vader poprzez usługę Xbox Live kosztuje 400 MSP, natomiast Yoda w Playstation Network 4,99$. Po pobraniu postaci Vader staję się przedostatnim przeciwnikiem Yody w trybie Story Mode, podobnie jak Yoda na Playstation 3 w historii Vadera. W wersji na Xboxa roszerzone zostaję również zakończenie trybu Story Mode przez The Apprentice'a do takiego jakie od początku było na Playstation. Z pozostałych postaci, 2 są zupełnie nowe, a 24 to bohaterowie powracające z poprzednich części serii.

Postacie powracające

Lista postaci w porządku alfabetycznym, wraz z broniami, których używają w grze.

* Amy - Rapier
* Astaroth - Japoński topór o nazwie Ono
* Cassandra - Miecz xiphos i tarcza aspis
* Cervantes - Długi miecz i miecz z pistoletem
* Ivy - Miecz na łańcuchu
* Kilik - Chiński kij o nazwie Gun
* Lizardman - Jednoręczny axe i tarcza aspis
* Maxi - Nunchaku
* Mitsurugi - Katana
* Nightmare - Soul Edge miecz dwuręczny
* Raphael - Rapier
* Rock - Buzdygan
* Seong Mi-na - Guan dao
* Setsuka - Miecz do Iai ukryty w parasolu
* Siegfried - Soul Calibur miecz dwuręczny
* Sophitia - Miecz xiphos i tarcza aspis
* Taki - Podwójne kodachi
* Talim - Tonfa
* Tira - Pierścieniowe ostrze
* Voldo - Podwójne katary
* Xianghua - Jian
* Yoshimitsu - Katana, Wakizashi i Sashimono
* Yun-seong - Dao
* Zasalamel - Kosa bojowa

Nowe postacie

* Algol - Soul Calibur i Soul Edge połączone z jego ciałem
* Hilde - Miecz rycerski i włócznia

Postacie występujące gościnnie

* The Apprentice - Miecz świetlny
* Darth Vader - Miecz świetlny
* Yoda - Miecz świetlny


Nie tak dawno miała swoją premierę taka dość ciekawa gierka Soul Calibur 4. Widziałam fragmenty , dość ciekawe rozwiazania tam wprowadzili nawet z Gwiezdnych Wojen Wadera i małego Yode tam wstawili. Możliwości gracza są duże ale gra nie jest zbyt skomplikowana. Niestety nie jest aż tak rożowo na konsole tylko jest. Na pocieszenie zostaje gra on line ,nie tak może zajmująca bo nie wszystko można ale i tak jest ciekawie. Polecam Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:33, 07 Lip 2009    Temat postu:

nienawidze bijatyk, zawsze mnie zabija
a wkasnie wczoraj na tubie ogladalam wstawki z tej gry z Xena Smile
taka dosyc przy kosci babka
http://www.youtube.com/watch?v=pPlIRosRtLs
http://www.youtube.com/watch?v=gfmNvbhKu9E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cKSgomV6KDQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=zBbiJ9NEQYM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=L9h1GkO138M&feature=related

a polewke z red mialysmy z reslingu X i G w innej grze
http://www.youtube.com/watch?v=Q5MZCuqJHEc&NR=1
marzenie zico ha ha
http://www.youtube.com/watch?v=6TmfsE6Dd4E&feature=related

a tu Gabriela z III
http://www.youtube.com/watch?v=hHGHf5NptJY&feature=related
maaarnie jej idzie
najpierw zrobila samoboj a potem ja wykonczyli
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setra
Królowa Amazonek



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:20, 07 Lip 2009    Temat postu:

Ale ten biust G to stanowcza przesada po prostu!
I czemu ta Xena ją tak łupie? Nie na moje nerwy.


Ostatnio zmieniony przez Setra dnia Wto 21:24, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 23:04, 07 Lip 2009    Temat postu:

no Xena ja lupie, ale G tez niezle ja masakruje, patrzu le razy walnela miedzy nogi i jak walila jej lbem o slupek!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 23:26, 07 Lip 2009    Temat postu:

dobreeeeeeeeee, w Soul Calibura bym chetnie pograla X i G bo lubie akurat takie gry z mordobiciem, WWE juz mniej
ale fighting jak sie patrzy Very Happy
Setra, wyobraz sobie, ze to Hope a nie G i bedzie ok =D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setra
Królowa Amazonek



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 8:44, 08 Lip 2009    Temat postu:

Najlepsza to jest zielona bielizna Xeny i te jej tańce. A ten sędzia to czysta pozoracja Faktycznie między nogi wali jej aż wstyd!
Tyr-ja wiem, że to Twoje klimaty są i pewnie jakbyś sterowała tą X to G miałaby karczek skręcony. Chociaż po tym co one tu wyprawiają to ze stali muszą być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 11:40, 08 Lip 2009    Temat postu:

moje klimaty owszem, bo wychowalam sie na Tekkenie XD
ale jakbym sterowala X to na pewno nie przeciwko G i vice versa, starczy, ze mialy kilka spiec w serialu, juz nie musza sie wzajemnie lamac na ringu Wink Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Luźne pogawędki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin