Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP
Xena Warrior Princess
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Galavant

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Filmy i seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 23:49, 28 Sty 2015    Temat postu: Galavant

Przewijal mi sie ten tytul juz jakis czas po sieci, nie wiedzialam jednak zupelnie co to. Sadzilam, ze jakas kolejna wlasnie podrobka w stylu xeny i innych tekturowo-papierowych seriali fantasy lat 90.
Ot, tak wlaczylam sobie odcinek...

I tak, jest to w stylu xeny, przynajmniej dekoracyjnie g.
Oraz w przypadku JEDNEGO aktora, czyli Omudsena - exEliego.

Facet ma obecnie 50 i trzyma sie zupelnie niezle. W serialu lata w trykotach i rajtuzach, nigdzie mu sie nic nie wylewa
A co najwazniejsze swietnie sie prezentuje z imagu jako krol Rysiek, z ta broda i czupryna heh.
Mimo ze jest czarnym charakterem i jego postac ma wiecej wad niz zalet, to gra ja moim zdaniem swietnie i nie da go sie go nie lubic.
Zreszta jak patrze, widzowie wlasnie jego stawiaja jako naj wsrod postaci.



[link widoczny dla zalogowanych]

Serial, uprzedzam jest tylko dla kogos kto jest w stanie przelknac taki misz masz, bo jest to naprawde dosc niskich lotow sitcom plus... MUSICAL.
Niestety, mimo staran, odcinki nie dorownuja poziomem chociazby naszemu Bitterowi. Jezeli ktos w xenie tego nie znosil, to pewnie i tutaj nie zdzierzy.
Serial z pomyslem ma jakis potencjal, pod warunkiem, ze bedzie mu blizej do Facetow w rajtuzach i Oblednego rycerza albo chociaz Czarnej Zmii.
Na razie moim zdaniem nie maja kasy i za bardzo ciagna w rozne strony z pomyslami, w rezultacie ani humor nie jest dopracowany, ani fbaulka, ktora przeciez powinna byc tylko tlem, ani piosenki, chociaz kilka wpada w ucho.
Pojawia sie tam tez kilka milych cameosow jak chociazby bohater Zakletej w sokola czy jeden z wujkow z Pelnej chaty Smile



Sama nie wroze serialowi dlugiego zywota i obejrzalam tylko dla Tima, ale podobno ma szanse na drugi sezon.
Zdecydowanie nie lubie glownego bohatera g.
Gdyby to mialo wiecej pieniedzy i mniej spiewania, moze nawet przemieniloby sie w mily serial komediowy,


https://www.youtube.com/watch?v=N89AZgwEMS0
https://www.youtube.com/watch?v=SO-O3ZNvd9k
https://www.youtube.com/watch?v=sLYiyK7uqUE
https://www.youtube.com/watch?v=UhvHtHqt6fw



Ostatnio zmieniony przez R dnia Śro 23:58, 28 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zico
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 4169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:02, 18 Lut 2015    Temat postu:

Nie wydaje mi się, żebym obejrzał. Nawet gdyby jakimś cudem trafił do którejś z naszych telewizji naziemnych. Jak powiedziałaś, nie odpowiada mi formuła. Z małymi wyjątkami nie lubię musicali, a podróbek musicali wręcz nie cierpię. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:24, 21 Lip 2015    Temat postu:

Serial dostał zielone światło na drugi sezon, się zdziwilam, ale co tam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Filmy i seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin