Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP
Xena Warrior Princess
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ong Bak 2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Filmy i seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 2:38, 15 Mar 2009    Temat postu: Ong Bak 2

premiera w grudniu zeszlego roku, ale to Azja, a my sobie poczekamy z reszta zachodniego swiata
http://www.youtube.com/watch?v=p322vJLlww0&feature=related

Tony nauczyl sie kungfu jak widze
a po prawdze, to podobno najpierw uczyl sie chinszczyzny,a dopiero potem muay thai... kto wie... chociaz mnie to wyglada na chwyt reklamowy... chlopak jest wysportowany i co tam dla niego opanowac w pare miesiecy podstawy paru styli, kaskaderke i pokazac to w filmie tak, zeby wygladalo na uczone latami, szczegolnie, ze juz po chwyty z kina HK siegal i jest nazywany drugim JC.
Tym razem film na moje oko dzieje sie w glebokiej tailandzkiej przeszlosci... i glownie skupia sie na turnieju walk, ale moze nie do konca, moze ku mojej nadziei bedzie opowiadal historie jednego z kasty wojownikow - Strzegacych 4 Filarow - nog krolewskiego slonia bojowego. A ktorych to legenda posluzyla nieco do fabuly Protectora z Tonym.


Ostatnio zmieniony przez R dnia Nie 2:44, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 10:37, 15 Mar 2009    Temat postu:

A paciemu nie zaczynasz od Ong Bak 1 Mam go gdzies na liscie do usupelnienia w kolekcji, hehe.

Nie wiem jak part 2, ale w part 1 to gra toczyla sie o glowe ong baka. Posagu takiego. Chlopiec cwiczyl i cwiczyl muay thai, w koncu, jak dorosl, wybral sie w podroz by odzyskac te glowe i przywiezc do wioski.
http://www.youtube.com/watch?v=nAYUv9wjV48


Ostatnio zmieniony przez red dnia Nie 11:04, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 11:27, 16 Mar 2009    Temat postu:

bo nie ma nic wspolnego z OB2 i juz go widzialam lata temu. Interesuje mnie obecnie film pt. OB2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:41, 18 Mar 2009    Temat postu:

No to trza bedzie looknac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Filmy i seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin