Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP
Xena Warrior Princess
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ulubione seriale
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Filmy i seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:25, 14 Sie 2008    Temat postu:

jak wam sie tak Angus podobal, to porownajcie go sobie z colonelem O'nillem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 11:02, 02 Wrz 2008    Temat postu:

No tak... Prison Break, sezony 1 i 2 wymiataly, 3 szmira a 4 zapowiada sie calkiem niezle. Szczegol, ze nie widzialam zadnego odcinka z 3 sezonu (no oprocz jakis 15 minut 3x01).

A premiera 4 sezonu Bones juz JUTRO!!! Bedzie to 2h oddzinek (badz jak kto woli 2 odcinki o tej samej nazwie) krecony w Londynie, ha!

No i pozostaja jeszcze Grey's Anatomy, ktorymi katuje mnie moja Sis, hehe, zapowiadaja sie niezle akcje szczerze powiedziawszy. Ale premiera tego jest chyba 25.09, wiec jeszcze szmat czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luna
Bogini - Administratorka



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 320 m n.p.m.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 16:54, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Oooo tak ja też czekam na Grey's Anatomy!!
5 sezonik zapowiada się ciekawie hehe zwłaszcza po koncowce 4 xD
No i jeszcze Prywatna Praktyka z Addison na czele, ale to dopiero 1 pazdziernika Evil or Very Mad
Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M
Bard



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:38, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Widzę, że pasjami kochacie Angusa, to był mój serial numer jeden zanim nie przyszła fascynacja Xeną do tej pory mam sporą ilość odcinków nagranych ze stacji Polonia 1, czyli:

1. Mac Gyver
2. Gwiezdne wrota SG1

Był też serial, którego puścili tylko jeden sezon, bodajże miał tytuł: Gwiezdna Eskadra. Przypasował mi niesamowicie, ale po jednym sezonie zniknął. Kultowy serial mojego dzieciństwa to: Orzeł 1999. Teraz może trochę śmieszy siermiężne wykonanie, ale zawsze oglądałem go z niesłabnącym zainteresowaniem. Do tej pory to pamiętam. Nie mogę też zapomnieć o serialu z Hudson Leick, czyli Klinika Uniwersytecka. Ze względu na jej osobę serial dla mnie absolutnie kultowy. Niestety też powstało niewiele odcinków. Z innych seriali związanych z aktorami z Xeny ogladałem jeszcze Cleopatra 2525, naiwne po było strasznie i odmóżdżające, ale w ramach rozrywki pooglądać można było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M
Bard



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:39, 03 Wrz 2008    Temat postu:

To nie Orzeł 1999, ale Kosmos 1999. Mały błąd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 13:13, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Miiiissssiiiaaaaakkkk!
Please, uzywaj Edycji :>

No, dzis premiera 4 sezonu Bones, nie moge sie doczekac!!!

Btw, Luna, slyszalam, ze sa szanse na ponowne ujrzenie Addison w GA Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luna
Bogini - Administratorka



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 320 m n.p.m.
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:10, 03 Wrz 2008    Temat postu:

wiem, zaglądam czasem na forum GA Laughing
Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zico
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 4169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:23, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Misiak, pamiętam Kosmos 1999. Very Happy To fakt. Dla naszego pokolenia to serial kultowy. Pamiętam te zabawy z kumplami z podwórka i budowanie Bazy Alfa. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 23:31, 03 Wrz 2008    Temat postu:

A ja chyba nawet ten serial ogladalam... Oczywiscie w czasach wspolczesnych Rotfl
Nie tak dawno emitowali go na TVN7 jesli mnei pamiec nie myli. Daleko mu do Star Treka, ale ogolem rzecz biorac zly nie byl Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Filmy i seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin