Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP
Xena Warrior Princess
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Lara Croft i Tomb Raidery
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Luźne pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasmine
Dewi



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgrów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:42, 05 Gru 2008    Temat postu:

A pamiętam tego kolosa. Ale to chyba tylko tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:44, 05 Gru 2008    Temat postu:

No i nie mozna zapomniec o Dinusiu w TR2 Smile Muahh, alez sie nameczylam zeby gnojka przejsc, juz nie pamietam jak to zrobilam, ale mi sie udalo. Tylko nie mialam wtedy jeszcze neta i dostepu do kodow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:08, 05 Gru 2008    Temat postu:

tr2? a nie 3? Very Happy w 2 byl smok na koncu, w 1 byl t-rex a pozniej to juz tylko w 3 w dzungli byly dinusie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:17, 05 Gru 2008    Temat postu:

A moze i smok, nie pamietam, pamietam tylko taka wielka jakby jaskinie cala zielona i trzeba bylo jakos sie dostac na drugi koniec uciekajac przed tym czyms. Anyway, w kazdej czesci do 4 bylo cos wielgachnego i przekozaczonego, o zmijach wiekszych od czleka w tr3 nie wspomne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasmine
Dewi



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgrów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:39, 05 Gru 2008    Temat postu:

Ja niestety smoka z 2 nie przeszłam, nie mogłam mu wyjąć sztyletu. Poza tym był przerażający.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:12, 05 Gru 2008    Temat postu:

Jeeee tam, stlalsny to byl Quake I momentami, Blood, Doom, Dukem Nukem, Resident Evil Shogo tez czasami (oj, moje koffane Shogo, szkoda, ze komp za dobry i nie rusza mi...).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasmine
Dewi



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgrów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:20, 05 Gru 2008    Temat postu:

Ja nie lubie gier sterowanych samą kamerą. Więc w rzadną wyżej wymienionych nie grałam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:24, 05 Gru 2008    Temat postu:

Lata temu gralam, jeszcze na Pentiumie 200Mhz
Z Commodore mile wspominam oczywiscie River Raid, Montezuma, Mario.
Z ZX Spectrum U-Boty i Mikolaja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:27, 05 Gru 2008    Temat postu:

oj tak, przy RE mozna sie bylo bac Very Happy w sumie przy Dino crisis 1 tez, nieraz sie trzeslo portami jak dino wyskakiwal nagle przez jakas szybe albo z windy Very Happy w ogole Capcom produkuje super survivale...
No najbardziej przerabany pod wzgledem strachu to jest chyba Alien vs predator jak nagle cos skacze na monitor, hah
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:45, 05 Gru 2008    Temat postu:

monotaura z mlotem chyba pamietam... i chyba nie wspominam go tak zle...
ale wlasnie w TR tych starych fajne bylo, ze cos wylatywalo na ciebie i bylo wielkie i grozne i probowalo cie zabic, a tys skakal i strzelal jak szalony, nie widzac w ogole gdzie jestes, co robisz i ci sie wokol ciebie dzieje
w jedynce przerazaly mnie fajnie te miesne mutanty rozne wyskakujace i ten wielki bez nog. To byl szok jak takie cos wyskakiwalo na ciebie
i tirex oczywiscie tez, nie wiem czy wiele osob za pierwszym razem jak to lecialo odzyskiwaly wladze w palcach i nogach lary i cos robily. Mnie zezarlo bo nie bylam w stanie zareagowac, czulam sie jak ta Lara i tylko stalam z oczami jak spodki. Wezcie pod uwage, ze ja mowie o premierze tej gry. O czasach kiedy to bylo cos niespotykanego, kiedy jedyna gra w tym stylu bylo Fade to Black. Kiedy gracze nie byli przyzwyczajeni do takiej interakcji z otoczeniem, kiedy to nie byl 2D FPS, gdzie wiekszosc rzeczy byla na mapie i przed toba, a nie z boku, u gory, pod ziemia, pod woda.
I czasy kiedy ktos wynalazl 3DFX...

W dalszych czesciach bosy mnie juz tak nie przerazaly... A wiem przestraszalam sie zawsze jeszcze nagle wypywajace lawy, KAMIENI toczacych sie skads i tego sobowtora lary mumie. Brrr zawsze sie na niego nabieralam i wp... w niego prawie caly magazynek...

Smok byl grozny, ale dawalo sie wykorzystac niedoskoanlosci gry i pamietam, ze jakis slepy punkt byl w lokacji, gfdzie on nie mogl mnie dosiegnac, a ja w niego rabalam.
Gorsi byli ci jadeitowi wojownicy z dopalaczem w dupie...

Zawsze sie balam potworkow pod woda, Lara taka tam bezbronna byla
nei dosyc, ze zaraz mi sie powietrze konczylo to jeszcze mnie cos w tylek gryzlo

i nienawidze zadan na czas!
3 nie przeszlam z powodu rozjedzajacgo mnie pociagu metra...

ale te wielkie budowle, kolosy, ten mlot Thora... Mniam, dopiero sie czue skale pomieszczen i wyobraza jak to jest wzgledem zywego czlowieka i jego rozmiarow, to mnie w TR zawsze urzekalo, wlasnie ta perspektywa, ze czulam sie jakbym to byla ja ta Lara pod kopula Bazyliki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:51, 05 Gru 2008    Temat postu:

no no, czyzbys R grala w TRU?
mnie wlasnie najbardziej w tych nowych wersjach urzekaja gigantyczne rozmiary lokacji, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa XD luv it
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:02, 05 Gru 2008    Temat postu:

Tyr, Londyn byl w TR3 Metro tysh
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:28, 05 Gru 2008    Temat postu:

przeciez wiem, przeczytaj ostatni fragment postu R, odnosi sie do gigantycznych pomieszczen i do THORA a to juz TRU
a TR3 to znam na pamiec, przeciez to moja milosc XD dzieki niemu od 1998 mam fiola na punkcie TR XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 19:46, 05 Gru 2008    Temat postu:

Nie wiem, nie gralam w TRU
Poluje na nie poki co, jhehe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 7:34, 06 Gru 2008    Temat postu:

kup sobie, tylko 80zl XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasmine
Dewi



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgrów
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 9:40, 06 Gru 2008    Temat postu:

Takie tanie. Dziwne trochę. Myślałam, że ze 130 będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:41, 06 Gru 2008    Temat postu:

no ja placilam 89,90 w preorderze, wersja podstawowa ogolnie miala kosztowac 109,90, ale wszyscy dalej sprzedaja po 80-90zl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 11:54, 06 Gru 2008    Temat postu:

Moze kiedys Zdaje sie, ze kumpel ma, pozycze sobie i pogram, ale jak bede miec totke wiecej wolnego czasu, teraz only studia i PBM, wiec sie nie da
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 22:21, 16 Gru 2008    Temat postu:

dla zainteresowanych: wypuszczono pierwszego patcha do TRU
mozna pobrac z WOTRu (ale lacza cholernie zapchane ) lub stad [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:03, 23 Maj 2009    Temat postu:

Producent trzeciej części filmu "Tomb Raider" Dan Lin wykluczył udział w filmie Angeliny Jolie, dotychczasowej odtwórczyni głównej roli, seksownej pani archeolog Lary Croft.

Producent wyjawił, iż w nowym filmie pojawi się "młodsza Lara Croft". - Przerobimy ją nieco. Szykujemy wspaniałą, oryginalną historię. Można powiedzieć, iż będzie bardziej realistyczna od poprzednich części - zdradził Dan Lin. - Poprzednie gry i filmy o Larze Croft były bardziej nastawione na akcję. W nowej produkcji chciałbym akcję, ale z charakterem.

Jak wcześniej wyjawił, "Tomb Raider 3" przedstawi wczesne losy pięknej pani archeolog, początki jej kariery poszukiwaczki przygód oraz historię jej miłości. W filmie poznamy również historię głównego przeciwnika panny Croft.

Przedstawiciele wytwórni Warner Bros w miejscu Angeliny Jolie chcieliby zobaczyć Megan Fox. Jednak to jedynie życzenia. Aktorka zaprzeczyła bowiem doniesieniom, iż zagra kobieca wersję Indiany Jonesa.

Przypomnijmy, iż bohaterka gry komputerowej "Tomb Rider" doczekała się już dwóch filmów na własny temat: "Tomb Rider" z 2001 oraz "Lara Croft Tomb Raider: Kolebka życia" z 2003 roku.

powiem tylko: BLECH
cos mi te tlumaczenia smierdza "sukcesem" i "niezapomnianymi wrazeniami" z AoD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 13:31, 23 Maj 2009    Temat postu:

taa... pewnie bedzie qpa z filmu i tyle... zal.pl ;F
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
red
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 4676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Moderacja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 13:50, 23 Maj 2009    Temat postu:

Hmm... A ja z checia obejrze. Jolie dobrze wypadla w tej roli, jest podobna do Croft, ale serio mysle, ze powinno dobrze wyjsc jak zrobia film o mlodzienczych latach LC z inna aktorka. Zwlaszcza, ze Jolie sie wypiela chyba na wytowronie z lekka i powiedziala, ze w kolejnych czesciach grac nie bedzie (kiedys taki artykul zdaje sie w CD-Action byl).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 14:23, 23 Maj 2009    Temat postu:

jak dla mnie to durne bedzie, wielce grzebac w takiej przeszlosci croft, jakies romanse i milosci, moze niech jeszcze pokaza jej dzien-w-dzien szkole i zycie w domu Neutral bez sera, chyba film calkiej straci klimat TR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R
Niszczyciel Narodów



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 4178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 15:09, 23 Maj 2009    Temat postu:

hehehe wiedzialam, ze wystraczy cos tu napisac o TR i Tyr wylezie z nory
dzien w szkole i mlodziencze lata juz byly - w serialu animowanym, nawet mi sie podobalo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrella
Immortal



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 16:38, 23 Maj 2009    Temat postu:

tego newsa akurat czytalam od razu jak sie na Wotrze pojawil tam akurat zagladam dziennie (aczkolwiek nie na forum, o w zyciu XD) no a ze przy tematach TR wychodze z nory to fakt, nie smiem przeczyc
wiem, w animowanym to nawet ujdzie i jest ciekawe ale film? ;f no way! i jeszcze bez Jolie, tego nie zdzierze ;(


Ostatnio zmieniony przez Tyrella dnia Sob 16:39, 23 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Xena Warrior Princess: Polskie Forum XWP Strona Główna -> Luźne pogawędki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin